Followers

Sunday, August 22, 2010

12 ramadhan

belum sekali pon jejakkan kaki kat masjid untuk sembahyang terawih.
bile lah peluang itu akan tiba..??

kadangkala, bila adanya peluang itu, kite sering menolaknya dengan alasan kita tidak bersedia.
tp ironinya bila kita sudah bersedia, peluang itu tidak datang kembali.
kesian...
kesian betol aku kat diri sendiri.
dugaan yang menimpa tu byk amat,
stress tiap 2hari sampai period pon jadi lambat.stress punye pasal.
hahaha...!!!

sib baik lah aku makan supplement dr Cosway, EPO.memang membantu la ubat tu..memang reliable.
so, bercerita tentang hari2 yang telah dilalui baru-baru ini. aku dah dapt kerja.FINALLY!! dah boleh pikir pasal soal kawen dengan serius sekali pasni.haha..

alhamdulillah..memang rezeki aku lah kan.
tapi aku still dalam dilema nk pegi kerja cmne.
adoi...aku mmg tak suke la nk susahkn org ni.tp mcm have too je.

esok, 13 ramadhan..
harap hari esok lebih baik dr hari ini.

No comments:

Post a Comment